понеделник, 11 януари 2010 г.

Коледа в училище

Честита Нова година, драги ми Смехурко! Вече отминаха празниците и имам време да ти пиша. Отдавна не си идвал в нашето училище и искам да ти разкажа за Коледните вълнения и настроения сред децата. Особено развълнувани бяха нашите първолачета, защото за първа година празнуват, като ученици, един от най-светлите християнски празници. Ех, имаше музика, подаръци, усмивки и радост! Коледният дух беше обхванал всички и ние си пожелавахме от сърце най-искрено да сме живи и здрави и винаги да обичаме близките си толкова много колкото и те ни обичат. Ще ти пратя снимки, за да видиш как се забавлявахме и колко много играхме и танцувахме с приятелите и съучениците си. Много жалко, че те нямаше, но зная, че този празник се отбелязва в семейството и ти трябваше да заминеш при своите роднини.


1 коментар:

Анонимен каза...

Аз смятам,че това училище е най-хубавото в цял Пловдив.Мисля,че всички учители са страхотни.Лично аз съм бил ученик тук.Благодаря на всички учители и най-вече на класа ми(4-в клас).Аз бях там само до 2 клас,но беше много хубаво.