петък, 16 октомври 2009 г.

Здравейте, усмихнати хлапета!

Драги ми Смехурко,
Ето че отново дойде септември и аз се връщам на училище. Вече ще ти пиша често. Тази година с нетърпение се чакахме ние: новите първолачета и аз - тяхната първа учителка. Още ми е мъчно за твоите стари приятели /вече бившия ми четвърти "В" клас/, но такъв е живота ... Те вече са петокласници и радват други учители. Но сега искам да ти разкажа за новия първи "В"! Ела да ги видиш, Смехурко! Направо ще ги заобичаш още от първата секунда, както се случи с мен. Вече трета седмица над тетрадките и букварите се трудят новите ми ученичета. Каня те на гости, за да се запознаеш най-после с тях. Те са красиви и талантливи. Те обичат да играят и да пеят, но вече се учат и на трудолюбие. Те са добрички и милички. Те са моите нови птички, които ще уча на собствения им полет. Ето, виж ги, свели малките си главички над учебника и с пъргави пръстчета опитомяват палавите химикали, които, сякаш сприхави кончета, искат да изскочат от ръчичките им. А цифрите и буквите чакат да бъдат прочетени от звънливите им гласчета. Ето прекрасните момиченца Дени, Нинка, двете Викита, Алекс, двете Ралички, Кристинка, Натали, Елинка, Симонка, Ивайла и Ива, Дарка, Еленка, Гери, Поля и Фанка. Смехурко, знам, че много ще си допаднеш с чудесните момченца от първи "В". Ето ги и Александър Македонски, който гледа строго към дъската и се чуди дали да превзема полето на науката или да остане при игрите и верните приятели, неразделните другари Ивайло и Стоян, палавите патиланковци Деан, Боби, Ади и Евгени, отговорния Никола, любознателните Зарко и Илия.

















Драги ми Смехурко, помниш ли Добито от бившия 4 "В" клас? Аз искам горещо да й БЛАГОДАРЯ, защото тя помогна да изненадаме първолаците на първия им учебен ден. Тя заедно с Габито, Стилянка и Драга цяла седмица се трудиха, за да подарят от своите усмивки на новите ученичета. Скъпи момичета, вашата обич и доброта ви прави велики, защото днес в света, в който живеем, е много ЛЕСНО да не си добронамерен и е ПОДВИГ да си чистосърдечен и щедър. БЛАГОДАРИ ВИ ВАШАТА УЧИТЕЛКА!!!

Няма коментари: